Тренінг в рамках районного педагогічного хакатону «Освітні технології: компетентнісний підхід у навчанні»

“…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, високо компетентним і творчим».

Матеріали до підсумків роботи ЦК Профспілки за період 2015-2018 років

Упродовж 2016-2019 років ЦК Профспілки спрямовував свою діяльність на виконання Основних напрямів діяльності Профспілки працівників освіти і науки України на 2016-2020 роки, затверджених постановою VІII з’їзду Профспілки працівників освіти і науки України від 17 листопада 2015 року.

Навчальний семінар для працівників шкільних бібліотек

4 квітня 2019 року на базі районного методичного центру управління освіти, молоді та спорту Коломийської райдержадміністрації було проведено навчальний семінар для працівників шкільних бібліотек на тему «Впровадження УДК в роботу шкільної бібліотеки».

«Використання мультимедійних засобів навчання та цифрових лабораторій» (у рамках тижня освітнього хакатону)

В рамках тижня освітнього хакатону «Освітні технології: компетентнісний підхід у навчанні» на базі Гвіздецького педагогічного ліцею відбулося засідання семінару-практикуму учителів хімії, біології та географії на тему «Використання мультимедійних засобів навчання та цифрових лабораторій».

Педагогічний хакатон

У сучасному світі неможливо уявити своє життя без комп’ютерних технологій, які є невід’ємною частиною не тільки повсякденного буття,а й освітнього процесу.
 На сьогоднішній день кожен школяр уміло оперує сучасними комп’ютерними технологіями, які становлять більший інтерес, аніж звичайні підручники та посібники. Перед сучасним учителем постає ряд дуже важливих завдань, які необхідно вирішити, щоб зробити навчальний процес цікавим, творчим та задовольнити всі потреби сучасного школяра. У зв’язку з цим відбуваються істотні зміни у процесі викладання всіх предметів, зокрема, це відзначилося на сучасному підході до навчання англійської мови із застосуванням сучасних інформаційних технологій.